Tuesday, 27 December 2016

DIY Souveniers From Japan for Friends

17hb Disember 2016, tamatlah sudah pengembaraan saya bersama 3 rakan yang lain ke Tokyo  & Hokkaido, Japan. Tp entry masih tertangguh ye...hahhaa. Banyak entry tertangguh. Semasa ke Jepun, currency yang saya dapat adalah 41.20. Fitam mak nak. So, nak beli souveniers untuk kengkawan jenuh berkira kira. And then saya dapat idea from Road To Japan fb. So...taddaaaaa.....Ni sajalah yang mampu. Yang penting ingatatan...kann...

Bahan bahan yang di perlukan adalah syiling 5 yen, straps dan juga bells warna warni (3 different sizes). Saya menggunakan dua straps. Since terbeli banyak sgt strap tu kan...so perabihkan je lah. Straps ngan bells tu semua saya beli kat Daiso. 


























No comments:

Post a Comment