Monday, 24 July 2017

Selamat Pengantin Baru Izzul & Ainul

Pada tanggal 21 Julai 2017, selamatlah sudah anak saudara saya diijabkabulkan bersama pasangannya di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, Putrajaya. Majlis pihak perempuan di adakan di Dewan Institute Kemajuan Desa (Infra), Bangi pada 22 Julai 2017. Manakala majlis di sebelah pihak lelaki diadakan pada 23 Julai 2017 di Dewan Masjid Raja Haji Fisabilillah, Cyberjaya. Tahniah kepada kedua mempelai. 

Hasil keras tangan saya dalam satu malam

The Family walaupun tak semua ada

The boys in the family. Ada gak yg tak dpt hadir sbb bekerja

The girls in the family. Cucu dan cicit Hajjah Maiselamah

Gambar gambar hasil dari hanphone sahaja....hehhehe. Seorang lagi sudah berpunya. And many more to come. Bila melihat kemeriahan begini, terpikir pikir didalam hati. Bagaimanakah majlis anak anak saya nanti. Another 5 more years to come untuk pikirkan. Itupun kalau jodoh mereka singgah lebih awal. If not, tunggulah another 10 years kut and of course will have to wait  another 20 years untuk si bongsu tu...huhuhu. Mohon dipanjangkan umur, sihat tubuh badan dan cerdas akal fikiran. Mudah-mudahan saya mampu melihat kebahagian anak anak saya dan dapat merasai kemeriahan yang sebegini.




No comments:

Post a Comment