Thursday, 4 May 2017

Restoran Makanan Korea - Ko Hyang

One of my favourite place untuk makan makan. Since saya kerja di Puchong, bila teringin makan Korean Food, maka saya akan menerjah ke Cyberjaya untuk ke Shaftbury Square.  Masa mula mula dulu Ko Hyang tak banyak cawangan. But now dah makin bertambah dan bertambah. Antara tempat tempat yang boleh anda pergi adalah: 

The Garden Mid Valley City
Sunway Pyramid Shopping Mall 
Setia City Mall 
1 Utama Shopping Mall
Shaftsbury Square, Cyberjaya

But baru baru ni saya menerjah ke The Garden Mid Valley City. Sangat dekat dengan rumah. Antara yang menjadi kegemaran saya di Ko Hyang ni adalah Sun du bu Ji gae, Kim chi Ji gaae, Bi Bim Bap, Pa Jeon, Ttukbokki dan Rameyon. 
  
Bi Bim Bap

Pa Jeon

Sun Du Bu Ji Gae



Antara yang di makan kelmarin bersama kengkawan. Pada saya sedap je. Pada kawan saya tak sedap katanya. Lagi sedap makan di Dubuyo. Well..sedap itu subjektif. Tekak masing masing...hehhehe





No comments:

Post a Comment